pondělí 5. srpna 2019

Česko - země extrémů

Jendovi Schulhofovi vděčím za inspiraci, když svoji klasiku na LokoTour za 151 minut popsal ve stylu reklamního letáku z Kauflandu "Česko - země příběhů". 

LokoTour byl víkendový zážitek, na který se nezapomíná. Přinesl příběhy silné, někdy až extrémní. Hlavní tratě byly extrémně zajímavé a pestré, dosyta využily skandinávské bažinky, balvanová pole, borůvčí a prudké seběhy a výběhy.

Extrémně dobrý výkon podala Alička, když vyhrála v D12 oba závody. Extrémní chyby předvedl v sobotu můj bratr, když se mu podařilo vyběhnout mimo mapu do balvanového pole. O to extrémnější zážitek šlo, že právě díky tomuto zpoždění si v lese zažil prudkou bouřku s kroupami (a samozřejmě bez mapníku).  
Sobotní vyhlášení D12 mělo nádech dramatu, kdy lidé napůl fotili a napůl utíkali před bouřkou do aut
A koneckonců extrémní zakončení má i moje nedělní "štípnutí" na 8. kontrole, které jsem původně přisuzoval vose či divoké včele. Přišlo mi ale podivné, že místo vpichu během závodu neoteklo stejně, jako se stalo minulý týden po poštípání od vos na Bohemii. Noha ale začala postupně víc a víc brnět. V pondělí ráno jsem ránu prohlédl a vidím jasné dva vpichy od zmije - a odpoledne i příznaky malátnosti a otok kotníku daný tím, jak se jed odbourává. 
Cop na druhé straně, ale jinak je to stejně šťastná vítězka
Ale ani křest ve zmijím království nic neubírá na extrémně pozitivním hodnocení celého víkendu, koneckonců jako každého o-víkendu ve Fredrikstadu.