pondělí 27. srpna 2018

Pěkná, pěkná, pěkná...

Slovy otce olympijské vítězky byla letošní PPčka pěkná, pěknáá, pěknááá...

Představte si temný les. Právě přestalo pršet. Chvilka před sedmou večer. Hustníčky okolo. A já zoufale hledám cosi ve středu kolečka. Takové situace mne provázely hned v první etapě Pěkných prázdnin na Branžeži, když jsem se snažil na mapě 1:10 000 vylovit něco, co by mi pomohlo v hledání lampionů. Nakonec se mi ale vše podařilo najít a některé kontroly dokonce i vícekrát - stejně jako na Valečově jsem měl problém v tempu udržet správné pořadí kontrol.
Chuťovka pro elitu se až na jednu kontrolu nelišila od naší tratě
Všechny tři etapy byly zajímavé. Nebyly až tak brutálně horolozecké jako předchozí víkend na Valečově a i ve známých prostorech na Kosti, kde jsem v posledních letech byl několikrát, nabízely novinky k řešení. Vrcholem byla rychlá závěrečná etapa na "norských" plotnách na Branžeži, kde kuriozitu byl fakt, že kromě sběrky jsme s fáborky (HDR) jednu kontrolu v lese.

Pěkným zpestřením Pěkných prázdnin byl i sběr přání pro server O-News. Nás potěšilo, že jedno z přání vybraných jako nejpěknější bylo přání od Majdy; vůbec nevadí, že ve skutečnosti šlo o společné dílo s Míšou Benešovou.

Mimochodem, při vyhlášení jsme se usmívali pod fousy, když jsme zjistili, že pořadatelé nepřerušili tradici a opět do cen pro elitu zařadili hygienické vložky. Říkám si, jaký hygienický materiál bude asi zvolen příští rok? (V této souvislosti si nemohu nevzpomenout na pětidenní někdy v roce 1989 a na setkání s fantastickým marketingovým sloganem, který měl na svoji dobu docela odvahu: "Toaletní papír Harmasan uspokojí i tu nejnáročnější prdel.")
 
S Pěknými prázdninami končí moje období prázdninových duelů s Hubánkem. Ač jsem zaznamenal drtivou prohru 3:8 (pokud jsem vyhrál, šlo vždy o middle), těším se alespoň faktem, že v posledních dvou etapách šlo o prohry těsné, nikoli děsné. Navíc celkové 6. místo v H21A a skalp např. Michala Jedličky jsou pro mne cenné výdobytky.