pátek 31. července 2009

Statistika – nová olympijská disciplína

V rámci úklidu svého obstarožního počítače jsem narazil na půvabný sen mé drahé polovičky, tehdy ještě poctivé studenty na VŠE se zálibou v ranním plavání.

Vše začalo tím, ze jsem pořád a pořád trénovala, až jsem byla nakonec schopna zaběhnout limity pro OH a nebylo co řešit, vyrazila jsem na olympiádu. Ale v den mého běhu jsem měla dělat zkoušku ze statistiky a nejednou jsem nevěděla, co dřív. Nešlo to odložit, poslednit termiín a tak se Bartošová rozhodla, přesunout místo konání zkoušky do dějiště olympiády. Všichni z toho byli samo sebou nadšení a děkovali mi, že se také konečně někam podívají.

Vůbec jsem se ale neučila, měla jsem úplně jiné starosti, než počítat chi-kvadrát testy. Mělo se psát v 9 hod, ale já měla chvíli na to běžet, dostavila jsem se tedy do učebny s počítači, což bylo press centrum. Podívala jsem se na písemku, zapamatovala si příklady, opustila jsem zkoušející a utíkala na stadion. Vyhrála jsem, ale hned na to mi zazvonil budík a musela jsem jít plavat - tvrdá realita.