úterý 16. srpna 2016

Průzkum (česko-kanadského) terénu

Po pěti letech opět běžíme Českou Kanadu, opět dvě etapy ve Stoječíně a opět finále na Zvůli. Několik rozdílů by se ale našlo: Kamča tentokrát není v očekávání, nanejvýš v očekávání dobrého výsledku. Alička běží, dokonce i zcela sama, ač pod rouškou kategorie HDR. Co se týče mne, navzdory objektivnímu mezičasovému poklesu volím přestup z kategorie H21B do H21A.
Závod (super-)matek na 1., 2. a 4. místě, mezi něž se vklínila jediná slečna na 3. místě

Vše dopadlo, jak má - Kamča vyhrála, Alička si výborně potrénovala, já jsem (společně s Lukášem Bauerem) trpěl. Na své výkony v E1, E2 a E4 (to byl ale kalup!) jsem ale docela hrdý, možná za nečekanou druhou mízu může i letní kombinace pravidelného běhání a nepravidelného stravování, která mne vrátila na závodní váhu 57 kg.