sobota 7. prosince 2013

Ivánku, kamaráde...

... aneb odposlech rozhovoru naší současné exekutivy:
Jiří Rusnok: Ty vole, teď ještě zase zemřel Mandela.
Vlastimil Picek: No hele, kdo tam pojede?
Jiří Rusnok: No, já doufám, že prezident, ty vole. Já se uplně třepu, abych tam nemusel jet.
Vlastimil Picek: Oni to dělaj tak do těch desíti dnů, většinou.
Jiří Rusnok: Čtrnáctýho v sobotu to je... Teď já mám ještě nejakej oběd, pak máme večeři, takže já, vole, jsem ve strachu, že budu muset ještě jet tam. Vůbec se mi tam nechce. Vůbec. Devatenáctýho mám zase Brusel. A to, vole, ještě nevim, dyť to je dálka jako prase! Já nevim, to bych tam musel nějakou linkou nebo něčim.
Vlastimil Picek: Nee, speciálem.
Jiří Rusnok: Ty vole, ale kdo to zaplatí?
Vlastimil Picek: Já to zaplatim.
Jiří Rusnok: No, rozpočet letos to zvládne... No, hrozný, já doufám, hele, já doufám, že Miloš je nažhavenej, že chce někam jet a že pojede. Oni doktoři mu budou určitě řikat, ať tam nejede.
Vlastimil Picek: Můžeš mi říct, jak vyleze do těch schodů do toho letadla?
Jiří Rusnok: No, já nevim.
Vlastimil Picek: Dyť on má problémy se schodama.
Jan Fischer: To je úplná blbost. Ještě tam bude nějakej průser.
Vlastimil Picek: Hele, nám zrušil cestu do Afghoše dvacátýho a poletí tady?
Jiří Rusnok: No, tak asi nepoletí, tak je to v prdeli.