pondělí 2. září 2013

Cena Železných hor II.

Po roce pořádaly Pardubice opět třídenní a opět v Železných horách kousek od rodné Chotěboře. Rodinné zázemí nás přilákalo právě sem, a to i při existenci konkurenčních třídenních na Sklárně a dokonce i ve srovnání s obnoveným West Cupem, kde se nám to jinak ohromně líbí.

Můj dojem z Ceny Východních Čech je omezený na hustníkovou tour v E1 (viz D21A), kde jsem si maličko poničil kotník a další etapy raději vynechal. Šlo o terén, který, když zaroste, je trochu na morál, ale stavba middle se mi s trochou odstupu docela líbila. Mapa byla na pár místech k diskusi, ale to je v terénu, kde je hodně porostových detailů, navíc ryze sezónních, docela obvyklé.
Foto: Lubomír Tomeček
Kamče se stejně jako loni podařilo vyhrát hlavní dámskou trať, i když tentokrát za ještě řidší účasti širší špičky. Za pár vteřin z jejího celkově 18 minutového náskoku může poděkovat i mně - koncem E1 jsme měli doběh podobný s ženami a podařilo se mi na něm zavést do chyby celkově 3. Martinu Jirčákovou, která mne slepě následovala, i když jsem měl jinou větev. Už jsem asi veterán; těší mne dávat omladině lekce z mapování.