pondělí 31. prosince 2012

Fantom Jára Hustník opět na scéně

... a s ním opět zakončení sezóny ve vánočním čase. Letos jsem Járovi nepomáhal a mohl se těšit ze zážitků na druhé straně barikády. Stejně jako loni šlo o zákeřný paměťák. Novinkou byl start na krásném místě, kde se tak často neběhá a kde je spousta vypečených detailů.
Járo, ty nám mozek zavaříš!
Sbíraly se lístečky a tudíž trochu šlo i o taktiku. Kolik kol zvolit (já se rozhodl pro 4) a kudy vyrazit a zda spolupracovat či ne. Podařilo se mi vyrazit velice záhy, takže jsem osamoceně sbíral dost často první nebo nanejvýš druhý lísteček. Potrápil jsem se ale na 37, kde jsem ztratil dvěma pokusy celkem aspoň 7 minut (ze 45), navíc jsem neviděl lístečky na místě 32 a 42. Tím pádem mi těsně nevyšla taktika sebrat všechny kontroly a v posledním okruhu jsem rezignoval na pytlík 52-49-48. Celkově jsem ale spokojený, na domácí zahrádce jsem získal skalp aktuální mistryně.