středa 16. listopadu 2011

Premiéra na Hulku

Přišlo po uzávěrce: Na K15 se nechalo vyžlutit hned pět týmů, včetně prvního úseku Přátel Jiřího Jansy. Tím se naše oficiální pořadí vyvíjelo 18.-15.-17. místo z celkově čtyřiceti týmů, které dokončily bez ztráty květinky.

Zřejmě historicky první noční štafeta Cetebe je za námi a ostuda to zřejmě nebyla. Na prvním úseku Hulku 2011 rozbíhala Kamča, která trávila většinu času rovnáním čelovky na hlavě a doběhla pro 21. místo ze 48 štafet. Aleš přebíral a výborným výkonem nás posunul na 19. místo. Pak jsem se ujal taktovky já, doběhl Tvrdý jádro z konkurenční Chrasti a držel se na 18.-19. místě. Ale ouha, na K15 přichází osudová paralelní chyba, kdy se nechávám strhnout davem a jdu na jinou farstu. Objevuji jámu ve svahu, říkám si - aha, nevadí, od plošinky pod moji kontrolou je to už jen kousek. Ale kdepak. Páchám nemalou paralelní chybu (viz mapa dole) a srovnalo mne až to, že mi neseděl směr zdi. Tím jsem se propadl zpátky na 21. místo.


Část 3. úseku
Celkově to bylo ve Stromovce pro mne jako svátečního běžce téměř ideální: minimální kopce, maximální viditelnost, pomálu stromů, kvalitně svítící lampy, uhlazené cesty a dokonce jsem netrefil ani jedno psí hovínko. Mapa z pera nejlepšího parkového mapaře v této galaxii a jeho neoddělitelné pomocnice Elišky Tupé (viz mapa vlevo nahoře).

Památka na Hulk team jest zároveň vzpomínkou na Korunu československou